Wednesday, June 29, 2011

Wanita Yang Mempunyai Buah Dada Semulajadi Terbesar Di Dunia. Saiz 120ZZZ, Pengsan!

Selamat Sejahtera Semua!

Kita sambung semula program kelucahan secara sederhana... ok? Entry lepas aku ada cakap pasal trim bulu, hari ini aku terjumpa artikel tentang buah dada terbesar didunia plak. Buah dada natural lagi.. Takda bedah-bedah gitu! Kuasa tuhan, memang takde siapa boleh jangka! Huhuhu... Menarik.


Annie Hawkins-Turner yang berusia 52 mempunyai buah dada (tetek) bersaiz ... ehem.. 120ZZZ... Aku pun tak percaya ada saiz sampai ZZZ. Hiks! Lebih mengagumkan buah dada ni semulajadi ye, tanpa ada sebarang pembedahan, dan menurut tuan punya badan, buah dadanya akan terus membesar tanpa henti. Dalam artikel itu jugak ada diberikan beberapa statistik menarik tentang adik kembar beliau! Malas nak translate, aku copy paste je.. Hahahaha

  • Each breast weighs 56 pounds (berapa kg tu?)
  • She has 3.5 feet of cleavage
  • Her breasts started growing at nine years old, and she's been taunted ever since
  • Her boobs are still growing
  • She has no desire to get a breast reduction
  • Her mother and sister don't have particularly large chests
  • She couldn't breast-feed her two children (she feared she'd smother them) and she leaked so much milk she had to put maxi pads in her bra
  • She has to roll her breasts out of bed first and prop herself up on her elbow to get up
  • Her late husband convinced her to pose for racy magazines and adult websites under the pseudonym Norma Stitz, which helped her embrace her body

Tak boleh bayangkan macam mana seseorang boleh hidup dengan sesuatu yang begitu besar... seumur hidup ok! Sampaikan nak tidur kena gulung dulu adik kembar (aku tak paham macam mana nak gulung)... Ish, menakutkan!!! So, pada sesiapa yang rasa malu dengan saiz yang mereka ada, baik fikirkan semula.... Ada manusia lain yang dapat bahagian untuk mereka lebih "besar" dari kita! Huhuhu.... Syukur saja dengan kurniaannya. Kan?

Untuk membaca artikel penuh kalau korang tak percaya, boleh tengok KAT SINI ya!
p/s : Bangga!

13 comments:

  1. tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..~

    ReplyDelete
  2. @cik gugu - tu diaaaaaaa.... lemas! hahahha

    ReplyDelete
  3. @fariehanibrahim - fuh!!! saya yang tengok ni pun terasa beratnya! lagilah yang memikul!

    ReplyDelete
  4. @omu rice - kesian ke? dia mcm suke dan selesa je... huhu

    ReplyDelete
  5. besar dannn berat dia nk bawak. huhuhu

    ReplyDelete
  6. mintak nyawa melihatnye..
    hoohohoh//

    ReplyDelete
  7. @aizie - konfem dia mengheret je! hahah

    @syamime - tgk dah semput... kalau ah nasib kite begitu

    @aina - hahaha.... putus nyawa yg menghadapi.

    @pojie - pitam dah lemas di celah.

    ReplyDelete
  8. kesian die.. sy bersyukur dgn ape yg sy ade :)

    ReplyDelete
  9. @suhaizi - saya pun bersyukur.. huhuhu

    ReplyDelete